Nejspíš mám neprodejnou nemovitost! Nevím, jak dál.
26. 02. 2020

Nejspíš mám neprodejnou nemovitost! Nevím, jak dál.

Stále víc si začínáte myslet, že právě vaše nemovitost nejde prodat, zkoušíte snížit cenu nemovitosti a stále se Vám nikdo nehlásí, že by právě Vaši nemovitost koupil? Říkáte si, kde asi dělám chybu?

Stále více si začínáte myslet, že právě vaši nemovitost nelze prodat, zkoušíte snížit cenu a stále se vám nehlásí žádní zájemci o koupi? Stále přemýšlíte, kde asi děláte chybu?

  • Cena
  • Marketing
  • Prezentace
  • Právní vady
  • A co předkupní právo?
  • Nestačí mít jen inzerát na jednom realitním serveru?

 

Pokud svoji nemovitost prodáváte přes realitní kancelář, v marketingu, v prezentaci a v propagaci nemovitosti by žádný problém být neměl. Realitní kancelář by vám měla zpracovat tržní odhad nemovitosti již před samotným zahájením prodeje. Srovnání cen dle zkušeností realitního makléře a statistik prodaných nemovitostí může perfektně určit reálnou cenu nemovitosti. Dále vám určitě realitní kancelář zpracuje veškerou dokumentaci k nemovitosti včetně nabývacího titulu, nechá vypracovat fotografie profesionální fotografem, který vytvoří i (na danou nemovitost video prohlídku a popřípadě i 3D prohlídku nemovitosti. Většina majitelů nemovitosti si říká: „Fotografie pořízené mobilem mi stačí na to, aby se moje nemovitost prodala, nějaký ten popis přeci taky zvládnu napsat sám“. Ano, určitě to zvládnete sami, ale nebude to stačit. Budete si muset domlouvat veškerá jednání, ověřit si finanční situaci budoucího kupujícího, zajistit a připravit dokumentaci pro případný hypoteční úvěr. Bohužel vaše nemovitost stále není prodaná a už týdny vám na její inzerci nikdo nereaguje? Položili jste si sami jako prodávající otázku, zda jste správně zvolili prodejní cenu? A kde jste ke zvolené ceně vlastně přišli?

Nespočet majitelů nemovitostí v České republice používá obdobnou taktiku. Zkusím to prodat za tuto cenu a třeba se někdo ozve, a když ne, tak budu zlevňovat. Hlavně je důležité si dávat pozor na prvotní určení ceny, abych zase moc „nepřestřelil“.

Ve většině případu jste se sami setkali s argumentem, že s prodejem nemovitosti nespěchám, nic mě netlačí. Mnoho lidí si bohužel neuvědomuje, že s delším prodejem jsou spojené také vyšší náklady spojené s provozem nemovitosti, jako je platba nájemného a služeb, údržba okolí nemovitosti, platba daně z nemovitosti atp. Pokud dlouho nabízíte svou nemovitost za vysokou cenu a najednou ji začnete překotně snižovat, důsledkem může být to, že lidé, kteří inzertní weby dlouhodobě a pravidelně sledují, si začnou si říkat, zda v tom není nějaký háček, jestli to prostě není podezřelé. Nehledě na to, že prodáváte nemovitost za spoustu peněz a budoucí kupující očekávají profesionalitu.

V případě, že se prodej dlouhodobě nedaří, každý dospěje k potřebě zlevnit, jen je třeba k takovému rozhodnutí přistupovat s rozumem. Pokud budoucí kupující vidí nemovitost, která neodpovídá reálné ceně, zapamatují si ji a po jejím rapidním zlevnění, vás pravděpodobně okamžitě kontaktovat nebudou. Spíše budou stále vyčkávat, zda s cenou půjdete ještě níž, tak abyste svoji nemovitost konečně prodali. Dále je třeba s prezentovanou nemovitostí pracovat, nestačí ji jen „pověsit“ do inzerce a čekat, nemovitost se propadá na realitních webech na nižší a nižší pozice a potenciální kupující ji ve velkém množství inzerátů na vyšších pozicích nemusí už ani najít. Proto je aktualizace daného inzerátu nezbytně nutná.

A právě proto, pokud stále nevíte, proč vaši nemovitost nemůžete prodat, sjednejte si s naším týmem RealExpertSuccess nezávaznou schůzku, rádi vám poradíme.

Success Brokers
Autor: Success Brokers

Jsme realitní kancelář, která je na trhu od roku 2006 a věnuje se prodeji a pronájmu nemovitostí v Praze a okolí. Zakládáme si na lidským přístupu, naše práce nás baví a děláme ji srdcem. Provizi tak bereme jako zaslouženou odměnu za kvalitní a profesionální práci.

S každým klientem jednáme individuálně.  V roce 2018 jsme rošířili naše služby o zahradní úklidovou a malířskou činnost. Samozřejmostí je financovaní při prodeji nemovitosti. Skoro při každé prezentaci nemovitosti používáme moderní nástroje jako je videoprohlídka a profesionální fotograf.

Jednatelkou společnosti je Hana Petržílková, která je na trhu realit od roku 2006.

Po 10-ti letech si otevřela svou vlastní realitní kancelář. Zároveň je členem Asociační rady v Asociaci realitních kanceláří.

Záleží nám na tom, aby klientský servis byl odveden na profesionální úrovni.

Klienti jsou u nás na vždy a pouze na 1. místě.

Vzájemně spolupracujeme s realitními makléři z jiných realitních kanceláří.

Odborně se vzděláváme a doplňujeme své znalosti na realitních kongresech.

 
Slovo naší jednatelky nalenete zde Více

Newsletter

Odebírejte náš newsletter, aby Vám už nic ze světa realit neuniklo. Pokud se přihlásíte, můžeme Vám slíbit spoustu triků a tipů týkající se nejen realit a realitních novinek, ale také výhodné nabídky našich služeb. A to už se vyplatí, ne?

zpracováním osobních údajů